när tiden inte räcker till..

Idag kändes det som allting var jättebra planerat och att jag inte helt enkelt men inte omöjligt att hinna med allting innan pappa kom hem. Han fyller nämligen år idag. Så hade bestämmt att jag skulle baka en tårta till honom. Så började dagen med min PW, sen fixa stallet. Åkte in till stan och träna, hem igen, laga mat och sen skulle jag börja baka. Var till och med en halvtimme före min planering. Hade räknat med att det skulle ta max 1 timme. Men där hade jag lite fel.. Tror jag blev färdig efter typ 2 timmar. Skulle rida vid 3 så ville bli klar så fort som möjligt. Men klockan ticka och blev jättestressad. Så när Annie kom hem bad jag henne att ta Fiona istället. Hade verkligen inte hunnit. Men blev klar tillslut. Sen skynda ner till stallet och göra MASSA saker på så kort tid som möjligt. Stressa, stressa, stressa. Hann inte innan pappa kom hem, men hade ringt till honom innan och sagt att han inte fick gå in förens vi var klara. Tårtan stog ju på bordet, kul att han går in, ser alla presenter och grejer men ingen är där.. Så han fick vänta. Så det vart mysigt, tårtan vart god. Ville inte ha, men tvingades.. Får bli hårdpass imorn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0