Jag är lyckligare nu

Sjukt skönt att va ledig idag.. Kunna vakna själv och käka min frukost i lugn och ro.. Men drog ändå ut till stallet rätt tidigt vid halv 10, mocka, gjorde påsar, sopa och allt annat. Gick in och duscha och fixa mig för att åka in till stan och träffa mina brudar! Käka och jobba på en uppgift till skolan. Mysigt! Sen kolla vi lite runt på stan, köpte en julklapp till syster faktiskt! Men vet inte vad vi har för pris vi handlar efter, så kanske köper nått mer, får se. Sen var det dags för gymmet. Gick bra som vanligt. Hade rygg- och armpass idag, var typ trött i armarna från allt slit för att få in Fiona i trailern igår.. haha! Men det gick ändå. Sen hem efter det hem och laga lite käk och nu ska jag bara slappa som igår! Funderar på att ladda hem en film, får se.. Kolla föresten på "Ted" igår. Asså så sjukt rolig film! Bästa jag sett på länge asså! Rekomenderas till er som inte sett den!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0