fullt upp!

Haft och har lite fullt upp nu i helgen. I fredagskväll åkte jag till Sassa och myste med mina tjejer. Var rätt seg i huvudet och trött men det var ändå trevligt.

Igår träna jag vid 9, åkte hem och fixa i stallet. Tog in Fiona och skulle rida ett pass på banan. Även min älskade Hanna kom och skulle få prova att rida några varv. Tänkte att hon är ju snäll, det ska väl gå att trava lite iallafall. Hahah, men nee. Hon är nog inte så lämpad som ridskolehäst i framtiden.  Stackars Hanna kunde inte hålla balansen när Fiona började galoppera så hon sprang iväg och kasta av henne. Hahah, stackars.. Hon ville inte rida henne mer kan man säga. Hade ridit lite innan, men hoppa upp igen på henne efter Hanna hade "ridit" och red lite till. Så hon inte avslutar ett pass så. Men det gick bra. Mjuk, lagom pigg och följsam. Sen gick vi in och myste lite med film och family guy. På kvällen sen åkte vi till farbror som fyllde år och fira. Väldigt trevligt!

Idag har jag fixat stallet, ridit och frusit halvt ihjäl i skogen och stackars mamma hade nära döden upplevelse. Sjukt otäckt.. Men det gick bra! Sen in fort som tusan, bytte om och åkte in till stan för att gymma. Hem och nu väntar jag på mat. Sen ska det övningsköras så det ryker om det och sen fixas i stallet innan jag kan ta kväll.

gillar dig mer än mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0