Dag 5 – I min väska

Det beror på vilken väska jag har. Oftast, näst intill varje gång har jag träningsväskan. Varje skolldag. Och i den har jag, ah svårt att lista ut, träningskläder. Skor, sportbh, träningsbyxor, linne, vattenflaska, shampo och balsam, handduk, rena trosor och strumpor. Ganska ofta det ligger skolbäcker där i också tyvär.. I ytterfacken har jag i ena plånbok, hörlurar, kombinationslås, nycklar, reflex, kan ligga lite vad som helst där. Och i andra sidofacket har jag hårborste, bodylotion och deospray. Har jag en annan vanlig väska, som jag har när jag åker till t ex linköping eller nått så är den oftast typ tom. Bara plånbok, lite hårnålar och olika smycken kan ligga i småfack som jag inte ens vet om. Annars inget om jag inte packat med nått särskilt. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0