Dag 3 – Såhär såg förra året ut

Oj, det är stor skillnad! Tycker jag har blivit mycket mer mogen och vuxen i mitt tänk allmänt. Men är fortfarande galen tonåring för det. Hade mycket mer hästintresse. Älskade att köpa hästgrejer och ville alltid åka med på allting som hade med hästar att göra. Var inte alls lika intresserad av gymmet. Tränade endast när jag inte red och orka. Kunde variera mellan 1-4 gånger i veckan. Inte ofta det blev 4 gånger. Var inte ens i närheten av att vara så vältränad som jag är nu. Jag käka allt man kan äta, brydde mig inte alls om min hälsa och kost. Jag har fått fler nya kompisar nu, har självklart kvar alla men är inte lika mycket med alla. Och ja, kommer inte riktigt på vad jag kan säga mer. Den här tiden i livet är väl då man ändrar sig som mest. Man blir den man är ämnad att bli. 

visste inte riktigt vad jag skulle ta för bild så blev lite blandat från 2011

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0