Dag 1 - En bild på mig + 10 fakta om mig

1. Träna på gym är det bästa jag vet
2. Gillar också mycket att rida men tvivlar fortfarande lite på mitt intresse
3. Jag avskyr att se någon annans blod, eller se nån annan ta spruta osv
4. Jag vill jobba med något inom psykologi, gärna forskning och olika tester
5. Jag har inte ätit en enda godisbit, chips osv på ca 6 månader, endast tvingats i en liten tårtbit vid födelsedagsfirande
6. Jag är extremt lättskrämd
7. Nu är det mindre än 2 månader tills jag fyller
8. Min favoritmat är taccos, galet
9. Jag har 2 tatueringar, en gjord när jag precis fyllt 16 i sverige och en i somras i Thailand
10. Min dröm är att flytta till Thailand och jobba där


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0