9 veckor går fort..

Har varit så duktig den här veckan med träningen så belöna mig imorse med att äta frukost innan jag gick ut på PW. Skönt vare.. Men imorn blir det inna igen! Hoppas bara jag vaknar tillräckligt tidigt så jag hinner gå 1 timme. Men har vaknat tidigt alla andra morgonar så varför inte imorn? Sen kom iallafall syster hem så gick vi ner till stallet, mocka och pyssla. Sen tog vi in tanterna och skritta ut en sväng. När vi kom tillbaka gick vi in när vi var klara, käka lite. Lekte mästerkock och laga min goda mumsmat. Sen ganska kort därefter åkte jag in till stan och gymma. Körde på ordentligt idag. Gött vare! Sen hem, käka risgryndsgröt och mackor till kvällsmat. Så sjukt gott! Var assugen på det! Så det gjorde min dag kan man säga. Imorn blir det min första hoppträning på 9 veckor(!!!!!) Sjukt länge sen.. Lär ju rida som en kratta.. stackars Fiona. Men borde komma tillbaka i ridningen rätt så fort iallfall. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0