8/11

Usch, igår var inte min dag direkt.. Fortfarande arg..! Men, igår var även hoppträning på schemat! Första gången i grupp efter hennes "skada", vet inte ritkigt vad jag kan kalla det. Trodde att hon skulle vara helgalen men hon var faktiskt väldigt lung. Vart typ chockad! Men det gick rätt bra tycker jag. Inget direkt stort att anmärka på. Var lite lydnadsövningar vilket är bra för henne nu. Men hon blir fortfarande lite trött i slutet av träningarna, vilket är förståeligt!Men det var kul. Idag kort skoldag, hem och red ut en sväng i regnet med syster. Körde en egen variant av runda, men det vart rätt bra. Sen när det var klart åkte jag in till stan och körde ett träningspass. Skönt vare eftersom det inte blev nått igår. Så nu får onsdagar framöver bli min vilodag då jag inte hinner när jag hopptränar. Det ska nog funka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0