resultat

Idag hade jag en väldigt kissnödig häst. Men hon var duktig ändå.

110 cm, 0+4. Som sagt var hon akut kissnödig, underlaget var väldigt tungt, det var varmt och hon vart riktigt trött i omhoppningen. Så det vart ingen stilrunda precis.. Men det gick inte att få fram henne! Så avståndspunkten blev atomatiskt väldigt nära. Men som tur är ju hon så duktig som klara alla hinder iallafall! Tyckte väldigt synd om henne som var så kissnödig.. Men man kan ju inte strunta i att starta för det. Men vi gick ju runt iallafall med nolla i grunden. Det är mitt mål. 

såhär kändes det som typ alla språng blev.. Men känner att jag kan inte ta på mig allt heller att det blev lite fel. Både Fiona och jag gjorde så gott vi kunde i situationen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0