is this love only excist in my dream, don't wake me up

Bra och dålig dag idag. Börja dåligt med att jag bara får D i slutbetyg på naturkunskapen trots att jag slitit som ett djur. Sista arbetet satt jag med i typ 4 timmar.. Men men, så är det. Sen andra lektionen fick vi utskällning hela lektionen för att klassen är så pratig. Men kan inte ta åt mig så jättemycket eftersom jag inte är så jättepratig på lektionerna. Men sen efter lunchen vart det jättebra! Då hade vi tyska och fick reda på slutbetyget. På nationella fick jag VG på hörförståelsen, VG på läsförståelsen, G+ på skrivdelen och G+ på muntliga. Känns bra och så fick jag C i slubetyg, alltså VG med gamla betygsättningen. Vart väldigt nöjd! Ännu mera bra på det är att jag kommer inte ha nån mer tyska innan sommarlovet!! Underbart! Sen på matten fick vi reda på att vi har ingen mer matte heller. Bara muntliga nationella i 20 minuter. Ska ha mitt på måndag och efter det, ingen mer matte!! Kommer ha världens slappaste schema! Sen när jag skulle träna börja det jättebra! Var så himla skönt att kunna träna igen efter att ha varit sjuk i en vecka typ. Kände mig pigg och frisk. Sen när jag skulle köra styrka så fick jag kramp i min fot hela tiden. Vet inte varför, får aldrig det? Och det sluta inte. Fick bort det och det kom tillbaka hela tiden. Verkligen plågsam kramp! Så det var bara att åka hem.. Så då var jag lite sur, hehe.. Men ska träna mer imorn, får satsa på krampfri då! Hahah jag tänker alltid det värsta när det händer nått, så trodde typ att jag hade fått stelkramp eller nått från igår när jag tappa en kniv på tån!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0