hold on to your dream, hold on and believe

Slapp dag i skolan. Fick reda på att vi ska ha ännu mindre lektioner. Så nu har jag två lektioner på måndagar börjar vid tio och slutar tolv, två på tisdagar börjar halv tio och slutar ett, inga på onsdagar, två på torsdagar börjar åtta och slutar tio i tio och två på fredagar slutar samma som på tordagar. Så himla skönt! Nästan jobbigt lite. Hahah, kommer få för mycket fritid. Vad ska jag göra när nästan alla andra går i skolan liksom? Men får väl njuta, klagar inte precis! Har bara muntliga matte nästa vecka sen har jag verkligen inget mer! Bara slappa hela tiden nu i tre veckor! 
När jag kom hem blev det en tur i skogen iallfall. Riktigt mysigt! Sen om en timme ska jag hämta upp Lisa för att åka och titta på speedwayen, kul!!



Kommentarer
Postat av: ylva

vilken härlig bild, det är verkligen massa sommarkänsla! :)

2012-05-29 @ 22:27:33
URL: http://ponnyflickornas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0