duktigt monster

Blev lite lunch på stan med mamms och syster idag. Riktigt gott! 
Hoppträningen gick riktigt bra idag! Framridningen kändes hon jättelugn och fin på. Inget tjafs nån gång om att hon ska lyssna på mig. Väldigt lätt i handen, stadig, följsam och mjuk i sidorna. Sen till hoppningen var hon också jättefin. Vi hade satt bettet lite skarpare nu för hon blir så himlans stark till hoppningen så då blir hon lite tjafsig och slänger med huvudet men det går bra ändå. Hon måste ju lära sig att lyssna. Även banan sen var hon fin. Fick in ett riktigt bra flyt på banan, inga direkt misstag. Kom lite nära på ett hinder. Har haft en känsla innan den här att jag blivit lite osäker i ridningen igen. Inte riktigt vågat rida fram så istället lagt henne nära. Men det var mycket bättre idag. Blev bara så en gång, men det var inte så jättefarligt. Hade tänkt att filma idag men glömde kameran. Lite synd när banan gick så bra..

känner att jag är i behov av lite nya bilder..
tt jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0