you can never say never

Riktigt slapp dag i skolan idag! Sluta 11 och två av tre lektioner gjorde vi typ inget. Men efter elva gjorde jag ett naturkunskapsprov lite snabbt som jag missa när jag var hemma. Gick helt okej, klarar det i alla fall. Annars är det knasigt. Sen efter skolan drog jag, Malin, Lisa, Sassa, Tess, Ebba och Bea till stan och käka. Riktigt bra tjejer det där! Så himlans gött var det! Efter det drog jag, Malin, Lisa och tess till våran gamla skola och hälsa på gamla lärare. Mycket trevligt! Sen in till stan igen och kolla runt ett tag och satte och på ett fik. Jag vet, lite tjockt men orkade inte gå längre, ville sitta ner. Idag får Annie ta Fiona för jag orkar verkligen inte eftersom jag fick ca 1-2 timmars sömn inatt.. Så har gjort massa konstiga saker idag. Glömt massor och bara gör massa fel..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0