taggad till tusen!!

Tävling imorn, supertaggad!! Känner mig inte riktigt i lika bra form som till förra tävlingen, men det ska nog gå bra. Det blir 1m och 110. Har jättebra startnummer också. Startar ungefär i mitten av första klassen, så vi åker dit, går banan och sen gör iordning Fiona. Sen till andra klassen startar jag i början. Så slipper vi gå med Fiona i timmar eftersom hon inte kan stå i trailern. Min träna följer också med oss. Det är riktigt skönt att få hennes stöd om man blir lite nervös och så är det jättebra på framridningen att få lite tips.


Älskar min reglerbara knashäst. Den här klassen på en linje så red jag på ett galoppsprång förmycket i grunden och sen i omhoppningen tog jag bort ett från det vanliga avståndet. Så red två mindre galoppsprång. Det låter som jag gasa som en idiot men det gjorde jag inte. Hon är väldigt lätt att ta bort ett galoppsprång med och eftersom det vart något kort med ett förmycket(inte så konsigt kanske) så var det inte så svårt att sedan ta bort ett.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0