Median visar varje dag att vi inte duger, men jag vägrar bli nedtryckt

Så himla underbart väder det var igår! Satt ute och sola i en halvtimme men sen vart de för varmt. Hur underbart är inte det?! Sen efter skolan drog jag och tjejerna från klassen till stan och kolla runt lite, skratta och hade trevligt. Älskar dom brudarna! Sen vid fyra åkte vi hem. Annie fick rida Fiona på banan cilket såg bra ut av det jag hann se. Sen börja Annie jobba och mamma och jag fick ha myskväll. Taccos och film. Tror vi kolla på film i alla fall. 

Nu har jag i alla fall varit ute en runda i skogen. Bena kändes väldigt tunga idag av nån anledning men tiden vart helt okej ändå. 5 km på 33 minuter. Funderar fram och tillbaka på om jag ska vara med på baltzaloppet iår. Men är så rädd att jags ka få en sämre tid.. För er som inte vet vad baltzarloppet är så är det ett lopp i sommar på 1 mil. Sprang det för två år sen och då sprang jag på 1 timme. Det går säkert att träna upp, men som sagt, vi får se.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0