lite smått klumpig..

Helt okej dag i skolan idag. Men på umpan lyckas jag ju alltid lika bra. Vi skulle ha smidighetstest och jag är ju den klumpigaste och osmidigaste personen jag känner till iallafall. Så skulle vi typ rulla över dom med ryggen. Att man lägger an ena axeln och sen hoppas till lite så rullar man över som värsta spionen. Synd bara att det inte funka så smidigt för mig. Ena hållet gick bra, men sen när jag bytte så ramla jag varje gång jag rulla ner. Hahha, var så kuul! Fyra stycken irad och gjorde exakt samma sak på varje! Hahhaha, skrattar fortfarande åt det! Tänk om man hade fått det på film! Herre gud! Tänk dom som kolla på. Man ser mig och sen bara försvinner jag och sen hoppar jag upp igen och så håller det på så. Hahah, svårt att förklara men det var askul iallafall! Sen efter skolan drog syster och jag och träna lite. Var sjukt trött i kroppen efter att ha tränar hårt flera dagar innan och många saker vi gjorde på jumpan var jobbiga.. 


Varje gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0