lider mig igenom

Lidit mig igenom den här dagen lite. Nacken har bara blivit värre och värre unde dagen och smärtan har spridit sig till axeln och har väldigt ont i huvudet. Mådde ille förut också, men det är lite bättre nu. Känner mig typ sjuk. Har värk i nästan hela kroppen, känner mig orörlig och stel. Så slår väl på en film snart. Eller ska nog duscha först så jag har det överstökat. Hoppas det blir bättre tills imorn, orkar inte med sånt här i skolan..
Hade även ett US möte idag. Vart lite svårt för jag hitta inte våran pärm så hade ingen dagordning. Men jag fick göra det bästa av situationen. Vi kom på en hel del saker vi ska göra under året som jag hoppas vi kan lyckas så bra som möjligt med!

gammal söt bild, haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0