lever nuu

Har inte orkat skriva nått på ett par dar nu, har varit så sjuuukt trött! Men nu lever jag igen. Det måste vara vädret. Hahah, ne men blir på så bra humör när det är bra väder! I måndags så vila Fiona och jag träna för första gången igen efter hjärnskakningen. Så sjukt skönt var det! Igår så var jag sjukt trött, dumma skolmaten  innehåller inte så mycket så man blir väldigt trött. Får ingen energi alls.. Men det vart ett pass för Fiona på banan i alla fall. Idag så åkte jag hem direkt efter skolan för ska snart laga mat ochs en är det hoppträning. Efter det så blire myskväll med klassen i en lokal. Vi har studiedag imorn som jag inte hade någon aning om, så underbart att få reda på det då!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0