Jag mot Sverige

Haft fullt upp idag! Skolan till 1, åkte hem och red direkt. Tog aslång tid för vi kunde typ bara skritta, så vi var ute i typ 1 h och 20 min. Ont i rumpan! Sen så vila jag lite en stund när vi kom in och började sedan med läxorna. Är inte klar än.. Vi ska argumentera för klassen om ett ämne tills imorn. Och jag visste inte ens vad jag skulle snacka om. Men kom tills slut fram till att jag ska prata om att vi borde avskaffa Monarki i landet och istället införa Republik. Sökte lite på google för att få lite hjälp med bra argument oså, men det verkar vara jag mot Sverige. Hahah! Fanns typ ingenting! Lite fanns det som tur var, men när jag sökte på "agument mot Monarki" så kom det upp fler reslutat på agument för Monarki. Hahah! Aja, jag står i alla fall för det. Men är klar med det nu i alla fall. Har bara en asjobbig engelska sak kvar. Fattar INGENTING! Men får se hur det går. Funderar på att ge up..

Saknar dig lite ibland <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0