ett tips..

..är att inte springa i skogen när det är mörkt. Bestämde mig för att ut och springa en runda nyss. Kom iväg vid 20 i 7 och då var det ljust. Men efter bara några minuter började det mörkna och hade ingen lust att vända eller springa en kortare runda. Sånt existerar inte i mitt huvud. Så fortsatte springa glatt. Men efter ett tag vart det väääldigt mörkt och jag blev räddare och räddare. Mest för att det skulle komma en älg eller nått och jaga mig. Men klara mig från det. Såg bara två råddjur och mitt hjärta stanna i några sekunder. Sen i slutet såg jag ingenting! Såg precis framför fötterna att det var en stig jag sprang på i alla fall. Så det gör jag helst inte om.. Men snart ändrar vi klockan och då har jag mer tid!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0