Dom som tyckte det var lätt kan hålla k****n

Trött dag i skolan.. Hade terminsprov i matte i 3 timmar. Fast jag satt typ bara 1 och en halv. Det var assvårt! och hatar alla som säger att det är lätt.. dom kan va tysta, jag känner mig inte bättre då liksom.. Sen efter skolan drog jag hem direkt för att rida en tur i skogen. Riktigt mysigt och lite glädjeskutt. Sen blev det matlagning här hemma. Jag gjorde en skagenröra på mackor, fast mamma skala kräftorna, är inte så bra på det heller så det var bra att hon gjorde det. Det vart verkligen sjuukt gott! Första gången jag gör en, och gör den lite efter egen smak med hur mycket jag skulle ha av allt och det vart asbra! Så himla god! Ska äta upp det som vart kvar till frukost imorn, hähä!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0