Det viktigaste är inte att ha det finaste

Hoppträna som sagt igår. Det gick helt okej. Eller framridningen gick av nån anledning skitbra. Kändes sjukt, hon som alltid är så stressad och galen. Men gick upp själv med henne igår så hon fick skritta fram väldigt länge. Det kan hjälpa ibland. Kanske kan göra det lite oftare. För det är helt okej att gå dit när man åker hem sen. Det är väldigt jobbigt om jag måste gå hem också. Men i alla fall, hoppningen börja rätt bra. Banan gick egentligen också bra, men är så petig. Gör jag två missar så känner jag mig jättedålig. Och självklart skulle vi haka upp oss på ett hinder. Hatar när det händer! När det verkligen inte går att komma rätt hur man än gör!! Plus att det var väldigt mjukt precis där man skulle svänga och Fiona har inte den bästa balansen än så då blir det inte bättre. Men hon fick in en hel den riktigt fina språng. Öppna sig riktigt fint bak! Hon kanske är bättre än vad man trodde innan vi köpte henne. Men det är inte det viktigaste om vem som hoppar bäst. Bara man har roligt och det har jag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0