100 frågor

1. Hur gammal är du om fem år?
22

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Familjen, klassen

3. Hur lång är du?
173 cm

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
Breaking Dawn part 1

5. Vem ringde du senast?
Vet inte, hem tror jag

6. Vem ringde dig senast?
mormor

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
"kommer du idag?:D"

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
skicka sms, för då kan man hinna tänka

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
förlovade

10. När såg du senast din mamma?
nån minut sen

11. Vilken ögonfärg har du?
blå

12. När vaknade du i dag?
halv 7

13. Vilken är din favoritjulsång?
vet inte, finns så många och vet inte vad de heter

14. Vilken är din favoritplats?
har många favvoritplatser, min säng, utomlans, på ställen där mina vänner och familj är

15. Vilken plats föredrar du minst?
svårt att säga, har aldrig tänkt på det, brukar aldrig vara på ställen där jag inte vill va, men på nån läskig karusell

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Kvar i Motala kanske?

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
spöken och gör det fortfarande

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Det mesta, nått skämt som Hanna sa tror jag va senaste

19. Hur stor är din säng?
120x200

20. Har du stationär eller bärbar dator?
Bärbar

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Utan

22. Hur många kuddar har du i sängen?
tre

23. Hur många landskap har du bott i?
Ett

24. Vilka städer har du bott i?
en, Motala

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Barfota i gräs, skor i snö, strumpor inomhus

26. Är du social?
Ja det tycker jag, kan va lite lat ibland

27. Vilken är din favoritglass?
Magnum dubbel caramel

28. Vilken är din favoritefterrätt?
Pannacotta

29. Tycker du om kinamat?
har aldrig vågat prova

30. Tycker du om kaffe?
Älskar kaffe! Men det är äckligt med mjölk och socker

31. Vad dricker du till frukost?
juice

32. Sover du på någon särskild sida?
Ne, vrider på mig rätt mycket tills jag somnar

33. Kan du spela poker?
lite, men är inte så bra på det

34. Tycker du om att mysa/kela?
Ja! Vem gör inte?

35. Är du en beroendemänniska?
nja, inte direkt

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Nepp

37. Vill du ha barn?
Jaa! Länktar massor tills jag får barn!

38. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska, tyska

39. Har du någonsin åkt ambulans?
ne, inte än så länge

40. Föredrar du havet eller en bassäng?
Havet!!

41. Vad spenderar du helst pengar på?
kläder, fika, mat, saker till hästen

42. Äger du dyrbara smycken?
nee

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
Family guy!!

44. Kan du rulla med tungan?
Japp

45. Vem är den roligaste människan du känner?
Känner många roliga! Men roligast är nog Hanna och Lisa, för vi har så samma galna humor!

46. Sover du med gosedjur?
Nej, växt i från det

47. Vad har du för ringsignal?
vet inte, har alltid ljudlöst

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Ne, har en tröja från sexan?

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
Ser inget rött härifrån

50. Flirtar du mycket?
nee

51. Kan du byta olja på bilen?
nee, tror inte det, men ska lära mig

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
ne, inte än så länge

53. Vilken var den senaste boken du läste?
nån engelskabok i skolan, The pearl tror jag den hette

54. Läser du dagstidningen?
nee, brukar kolla bilder och rubriker

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Nee

56. Dansar du i bilen?
självklart!

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
vet inte, lyssnar på den som är på

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
fattar inte riktigt frågan..

59. När var du i kyrkan senast?
när jag konfirmerade mig i 8:an

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
Just nu äre väl Thomas Svensk

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
En natt på trädgården

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
Orkar inte tänka..

63. Vad lyssnar du på just nu?
Greyound-Swedish hous maffia

64. Har du varit med i tidningen?
jaa, några gånger, vad jag minns, två gånger när jag var liten, och så resultat från tävlingar

65. Vad är det konstigaste du ätit?
kattmat, fast torrfoder! men ändå äckligt..

66. Vem såg dig naken senast?
vet faktiskt inte, syster kanske

67. Vad är det för färg på din tandborste?
lila

68. Hur imponerar man på dig?
Svårt att säga faktiskt, det räcker att vara snygg och vara glad, hah!

69. Vem ringer du när du är arg/ledsen?
nån av mina närmaste

70. Har du någon piercing?
nee, öronen gills inte

71. Din största vinst?
Vann en stor kexchoklad på lisseberg när jag var liten

72. Civilstånd?
civilstånd?

73. Vilka hemsidor besöker du dagligen?
vänners bloggar, twilightbloggar, (haha, jag vet, är desperat..) mailen, facebook mm.

74. Är du fåfäng?
vet inte riktigt vad fåfäng är..

75.  Ångrar du någonting du gjort?
jaa, två saker som jag kommer på just nu..

76. Hur gammal är din pappa?
Han är 50

77. Vilket är ditt drömjobb?
Drömjobb skulle vara att äga en egen gård med några kompisar och ha uppfödning, tillridning och va A-tränare. Men det kommer aldrig att gå, så ja, drömjobb..

78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till?
Vill göra allt jag får tillfälle till, har precis börjat livet hallå!

79. Vad har du haft för husdjur under ditt liv?
har nu häst och katt, har haft, marsvin, hamster, kanin också

80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig?
1.Jag hatar att köpa jeans för inga sitter bra.. 
2.Jag är beroende av twilight filmerna, kan kolla på en av dom typ tre gånger på en dag
3.Jag kan va lite smått träningsnarkoman

81. Svär du ofta?
Ja, alldeles för ofta

82. Sverige när det är som bäst?
sommar vid varamon, dagtid och kvällstid

83. Kan du åka slalom?
har aldrig åkt skidor

84. Vad har du ätit i dag?
två mackor till frukost, två potatisar och två knäckemackor i skolan, potatismos och korv till lunch

85. Vad har du för utbildning?
utbildar mig nu ju..

86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med?
inget typ, men måste jag välja så.. axlar och nyckelbensdelen, tycker det är snyggt att vara bredaxlad

87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med?
allt typ, mage, ben osv.

88. Vilken är din bästa egenskap?
ehh, snäll?

89. Vilken är din sämsta egenskap?
håller inte kolla på egenskaper..

90. Nämn två historiska personer som intresserar dig?
michael jacksson och nån mer

91. Saknar du något?
Ja

92. Är det viktigt att fira födelsedagar?
jaa! Det är stort! i alla fall i min ålder, då är ett år väldigt mycket!

93. Vad gör dig ledsen?
sorgliga saker, som när någon dör, skadas. Bråk med vänner, händer inte så ofta som tur är!

94. Vad gör dig glad?
När andra är glad! När jag ser någon jag gillar, va med hästen, träffa folk/släkten, träna, bra väder och mycket mer!

95. Har du varit gift eller förlovad?
är 17..

96. Vad ska du göra i helgen?
Fredag ska jag va hemma och vila huvudet, lördag ska jag göra iordning alla saker inför tävlingen på söndag!

97. Vad är det knasigaste du gjort?
Gör många knasiga saker, tänker inte säga vad..

98. Vad har du för laster?
Är fortfarande lite sugen på sötsaker ibland, har slarvat några dagar nu när jag varit hemma, skärpning!!!

99. Vem är din förebild?
Rolf-göran Bengtsson i ridningen, annars ser jag nog upp till ganska många

100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor?
Duscha och sen fixa naglarna

Grrr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0