som en dröm

Pappa och jag har kollat på resor ett tag vart vi ska resa i sommar. Det började med Egypten, det har vart/är en kris där så det vågar vi inte. Folk blir ju ihjälstjutna hej villt där. Sen kolla vi lite, Kanarieöarna, Spanien, Turkiet men hade väldigt svårt att bestämma oss. Jag har alltid väldigt länge velat åka till Thailand men har hört att det regnar så sjukt mycket på sommaren. Men har sökt massor på internet och så farligt är det faktiskt inte som man tror. Visst det kan regna ibland men det öser inte ner varje dag. Det är lite som i Sverige. Så det gäller att ha lite tur. Vissa vecko regnar det inget och andra lite mer. Men aldrig varje dag. Så vi har sökt en hel del ch hittat jättebilligt. Blir så himla glad och det verkar verkligen som det blir en semester dit! En dröm som går i uppfyllelse! Skulle vara helt sjukt.. Så ska börja spara pengar redan nu så jag är rik och eftersom det är så sjukt billigt där blir jag jätterik då!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0