midsommarbilder

Var hos kära farmor nyss och åt lite tårta och jag som alltid har mina ögon överallt hitta ett album med gamla bilder som jag titta i. Fanns bilder när mamma och pappa var i 20-års åldern. Hahah det har blivit sjuk skillnad på stilen från då och nu. Då var allting slappt och pösigt, annorlunda frisyrer. Nu ska allt va typ så tajt som möjligt och håret för det mesta bara långt. Ingen direkt frisyr av det. Men det var sjuk kul att titta. Sen när vi kom hem fixa Annie och jag till oss för att ta lite fina bilder. Gjorde en snabb lite slarvig krans och på med finklänningen. Fiona tyckte min krans såg smaskig ut men hon fick vänta med att käka upp den tills bilderna var tagna. Vart en del väldigt fina!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0