lite uppdatering!

Igår slappa jag en del på morgonen och käka pizza med mamma när hon kom hem vid 12. Så himla gott! Efter det boka jag klipptid tills idag och sen åkte vi till farmor och va där ett tag. Sen tömkörde vi Fiona. Vänta på att pappa skulle komma hem och titta på resor. Vi hade tänkt att vänta längre men lästa på sidor att det går inte hitta billigare än 6000-7000 så hitta jag en billig så vi boka den. Så nu är det officiellt! Pappa och jag åker till Thailand den 28 Juli och åker hem den 14 Augusti! Är så himla glad!! Sen på kvällen åkte jag en stund till bästa Tessan. Mys på det. 

Idag åkte jag för lite ärenden på stan på morgonen. Skulle som sagt klippa mig vid 11. Har behövts ett atg nu.. Så det var skönt! Sen skulle jag göra ett nytt pass men cp som det är måste jag vara 18 för att få göra ett själv så pappa och jag får fixa det imorn. Så åkte hem igen. Sola ett tag och laga sen mat. Sen vid 5 var det hoppträning på schemat! Gick riktigt bra idag! Framridningen kändes riktigt bra och även hoppningen! Mycket energi som gick att kontrollera. Hon fick lite dampryck ibland när hon ville springa men hon inte fick. Hon måste ju vänta på sin tur. Hahah, hon är för söt! Men känns som det går riktigt bra och vi har rätt bra koll på det mesta. Men vi höjer inte upp några hinder än. För planen var först att vi skulle tävla 120 på hemmatävlingen men struntar i det då jag känner att Fiona behöver mer tid på sig att bygga upp den styrkan. 

Har även bestämmt mig för nu när vi åker iväg om en månad att jag ska bli fit! Inget mer godis, fika, ingenting mer innan! Och träna mer måste jag göra!



hahah, älskar dig också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0