Kata country house

Red på morgonen idag. Inte då mysigt längre nu när alla äckliga insekter kommit.. Tur för Fiona som har sitt flugtäcke så jag får alla istället.. Sen efter det sola jag ett par timmar, käka och åkte in för att fixa passet. Hatar att ta bilden till det.. Hahah! Men skönt att ha det fixat. Sen åkte jag in till stan för att träna lite. Göttkött! Får se om jag orkar/hinner med det imorn också. Pappa och jag har även bokat hotell för de två första nätterna i Phuket. Vi har fått tips om att Kata beach är bäst så det blev där. Om vi trivs bokar vi nog flera dagar där. Det ligger ca 250 meter från stranden, har gratis WiFi och så ingår frukost vilket jag tycker är jättebra. Finns fler saker men det är det där jag tycker är viktigt. Sjukt billigt äre.. Kolla värdet på THB och 1 THB=0.22 svenska. Känner mig rik.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0