en vecka till sen börjar arbetslivet

Vakna tidigt för att åka in till sharpman idag och kolla sommarrean. Var inge vidare men led inte av det för ska inte handla något nu på länge. Sparar och försöker sälja lite saker för att få in pengar. Sen åkte Syster och jag in och träna lite. Märks att jag har tränat dåligt en liten period nu.. Träna igår och hade världens träningsverk idag.. Men det stoppa inte mig, så nu är träningsverken ännu ondare! Härligt! Sen var vi ute en mysig runda i regnet och stora vattenpölar. Vart för det mesta bara skritt men det är bra det med. Pappa och jag kollar som tusan nu efter så billiga flygbiljetter som möjligt. Går rätt bra tycker jag. Vi ska försöka att ha lite is i magen och vänta så det blir billigare men om jag boka biljetterna själv hade jag bokat för länge sen. Hahah är asrädd att biljetterna ska ta slut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0