en gång i phuket

Inte hänt så mycket idag.. Mocka oså i stallet imorse, cykla med Annie till expert för att köpa lite grejer sen typ inget mer speciellt.. Kollat film. En gång i Phuket. Fett grym! Den gör mig inte lite mer sugen! Men har blivit lite orolig för vädret.. Kollade smhi idag hur vädret var 10 dagar framöver och det regna varje dag.. Men annars kan det va lite bra också. För jag har lästa att det är olika perioder i regnperioden. Att det regnar massor och sen slår det om. Så om jag har tur slår det om tills jag ska åka. Annars står jag ut med regn och moln. Det är ju så varmt och solen tar ändå massor när det är mulet för ozonskiktet är så tunt runt ekvatorn. Men några dagar sol skulle inte skada! Har ju ändå pool att bada i! Och om det är för dåligt så får vi byta till östra sidan. För det regnar mer på västra där vi ska ha, men man kan ha tur. Vi ska ju va där såpass länge så vi hinner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0