bra dag!

Känt mig asduktig idag! Eller iallafall en stund på morgonen. Ställde klockan på 08.00, gick upp och käka frukost, ner till stallet och mocka och sen drog jag till gymmet vid 9. Körde ett riktigt bra pass idag! Svetten bara rann, blir bra till resan! Sen när jag kom hem la jag mig typ och sola direkt. Låg till typ halv 2, sen vart det för varmt när jag inte kunde svalka mig. Poolen var smutsig och ville inte bada själv. Så gick in, käka lite och sen vid halv 3-3 gick jag och pappa ut igen för att sola lite till. Måste sola så mycket som möjligt så inte kroppen får en chock och bränner sönder sig.. Sen när jag skulle rida så orkade jag verkligen inte. Vet faktiskt inte riktigt varför. Kan va typ för det va varmt, har börjat träna ordentligt igen och kroppen inte riktigt vant sig så bra än. Men som tur är har jag en bra syster! Det är bra att hon rider henne ibland då hon är mer rutinerad än vad jag är. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0