MBK

Fick tips igår om Thailand att åka till bankok till det sjukt stora varuhuset MBK. Det är lika stort som 8 IKEA!! En våning med bara bälten, en våning med endast guld, en våning med bara skor och många med kläder. Asså det är helt sjukt! Han sa att när han va där hade han handlat grejer som vägde samanlagt 30 kg och hade handlat för ca 4-5 tusen! Asså 30 kg, det är ju min garderob gånger 5 minst! En märkespiké som inte var kopia kosta ca 10-30 kr. Asså det är ju helt sjukt! Grejer som kostar nästan 1000 kr här kostar runt 20 kr där. Herregud, min gläjde när jag kommer komma dit går ju inte att beskriva! Så måste få in så mycket pengar som möjligt nu! Ska åka och panta flaskor och burkar sen. Hahah! Är så himla ledsen att jag inte får mina jobbpengar innan för då sklle jag inte behöva tänka på pengar. Men det löser sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0