härlig sista träning

Har inte haft nån tid att skriva igår och idag. Igår efter jobbet greja jag lite inför klassfesten jag ska ha här imorn och sen på kvällen följde jag med syster när hon skulle träna terräng. Idag efter jobbet så greja jag lite till inför festen och sen hoppträning vid 6 vilket gick kanon! Banan var väldigt kladdig och blöt, vilket Fiona inte älskar så hon var lite seg på framridningen. Men det var skönt att få kunna smacka lite på henne för en gångs skull, haha! Men jag tror nästan jag föredrar att bromsa i längden. Sen hoppningen var hon jättefin, speciellt till banan. Allt gick kanon! Härlig sista träning där innan jag åker iväg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0