bitch please

Finns inte så mycket att säga om dagen. Jobb till 4 och sen gymmet. Har tränat hårt i 4 dagar så imorn blire vilodag för min del. Men bara för det körde jag 1 timme på crosstrainern men inte så mycket styrketräning för är rätt trött i de mesta delarna. Jobbet är rätt så ansträngande ibland. Så måste ta det lite lungt så jag inte blir övertränad. Men måste bara tillägga att jag ÄLSKAR rutinerna jag får på jobbet. Har inte mått såhär bra fysiskt på jättelänge. Regelbundna mattider, rör på mig hela dagarna och gymmar oftast efter, äter när jag kommer hem och rider även efter. Men ite idag, Annie fick ta och rida igenom henne lite. 









HAHAH!  Den sista gör jag på typ alla prov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0