All I wanna do is loose control

Påbörjat sista veckan nu då. Känns rätt bra, men trivs med att jobba. Så jobbar hellre än gå i skola. Men saknar ändå klassen, vore det inte för dom skulle jag aldrig orka med skolan.. Min hjärna är lite konstig ibland och bara totalvägrar att hänga med. Ska snart börja packa också! Eller packa och packa, kommer inte ta med mig några kläder, bikini kommer jag nog ta med, kamera, mobil, plånbok och smink. Det är det jag kommer på nu. Vill ha så mycket plats kvar i väskan som möjligt, så, så lite som möjligt ska jag ta med. Ska bli så himla kuuul!!! Länktar sönder!! Träna efter jobbet idag och kom på att efter idag kommer jag bara hinna med max 3 pass till innan jag åker. Så HÅRDKÖRNING!!!! Imorn är det hoppträning i Markebäck för Anna. Blir bara imorn då det är på morgonen på onsdagen och jag jobbar. Tar inte ledigt bara för en träning. Men det funkar bra med en dag också. Det är första dagen som är viktigast för Fiona. 

lite från min snygga dans i lördags


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0