Vi kunde nog allting vi visste fanns

Hemma nu då. Hade väldigt mysigt igår. Vi käka pizza köpte godis, som jag inte tycker ät gott längre.. Men vi köpte glass också. Sånna där marsglassar. Åh vad gott det va! Sen kolla vi på film. Men var så jävla trött så typ halva filmen låg jag och lyssna istället eftersom jag sett den så många gånger så vet jag vad som händer. Så vi orka bara med en film, vi hade planerat 4.. haha! Sen upp ganska tidigt vid 9 för Sandra skulle träna. Hade packat med mig träningsgrejer men hade inte tänkt att träna så tidigt men det gick ändå. Fick typ vätskebrist när jag sprang. Drack inget till frukosten för käka i bilen (snälla pappa stjutsa in Malin och mig till stan). Så sen när jag sprang svettades jag så mycket så hade inte mycket vätska kvar. Kunde inte stå upp när jag var färdig. Hatar att jag inte kan dricka samtidigt som jag springer. Får världens ondaste håll då.. Men var ändå rätt taggad till att springa idag så det gick bra. Inte lika taggad till styrketräning dock..



Vill ha sommar!!! Vill kunna gå i kortbrallor och linne. Ha snygga kläder. Sola. Bada. Jobba och tjäna pengar. Sena kvällar på stranden. Och mycket mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0