vi hörs, vi ses i dina drömmar

Skolan var rätt så slapp idag. Hade ett prov men det borde ha gått bra. Sen biffa jag efter skolan. Var innan på inter sport och tänkte köpa ett nytt träningslinne men är så snål.. Men gör kanske det efter göteborg horse show. Men när jag träna, trodde jag skulle dö ett tag. Tur att det inte var så många där då, för då hade de nog kolalt snett på mig när jag flåsa så mycket. Haha! Men var helt död efter jag hade sprungit så orkade verkligen inget mer. Så strecha lite och gick sen ner och duscha.

Pappa var även och köpte ett nytt minneskort nyss. 32 GB så nu jävlar ska det få plats!

tyvärr funkar det inte att ladda upp bilder..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0