jag förlorar mig i dig

Slapp dag i skolan idag. Klara matteprovet! Måste ha fått bland de bästa resultaten i klassen tror jag. Bäst!! Så fick sluta tidigare, vi fick bara reda på resultaten, klara man det fick vi gå. Göött! Syster kom och hämta mig så var vi lite smått aströtta! Har varit det hela dan. Skrattat asmycket åt jättekonstiga saker. Garvat jättemycket för mig själv också. Men jag har ju kul iallafall! Sen blev det en tur skogen i snön. Vart iskall, snö överallt! Hade ingen känsel i fingrarna kvar när vi var tillbaka. Iallafall inte i högerhanden som jag hade skrapat bort all snö som jag fick på mig hela tiden med.. Men nu är jag varm igen efter en mysig dusch. 

Nu ska jag väl ta och plugga vidare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0