Trött på skiten..

Riktigt jobbig dag i skolan idag! Börja med att hoppa på fel buss som gjorde att jag fick springa till skolan för att hinna. Hade tio minuter på mig och det tar i vanliga fall ungefär 20 minuter om man går normalt. Så vart 5 minuter sen.. Hade lust att bara lägga mig ner på marken och gråta på vägen dit och bara skita i skolan. Orkar inte med någonting just nu.. Tur att jag har Fiona, annars hade jag tagit livet av mig känns det som(lite överdrivet med att ta livet av sig, men jag säger så). Hon är min största glädje jag har kvar just nu. Jag blir så deprimerad när veckan är slut på fredagen men när jag kollar i almanackan så har jag redan 3-4 läxor/prov/arbeten inskrivna blir jag inte gladare precis. Den här perioden är jag så trött på allting, orkar inte göra någonting. Försöker verkligen plugga men ibland går det bara inte. Till svar får man bara "men det är väl bara att göra det, inte så svårt", men det är inte så lätt som det låter. Jag är inte så stark i huvudet som jag själv tror. I alla fall inte när det gäller skola. När jag började i höstas tyckte jag faktiskt att det var roligt med ny skola, nya kompisar och så. Den känslan hade jag inte haft sedan jag var liten. Trodde den skulle hålla i men den försvann för länge sedan. Jag är livrädd varje gång vi ska ha prov, speciellt när jag får tillbaks dom för jag inte hinner plugga så mycket som jag egentligen skulle vilja.. Men det är väl snart vår får jag hoppas. Då brukar det bli bra igen.

Lite jobbigt inlägg men kände för att skriva lite till mig själv liksom. Fikade i alla fall med bästaste Hanna efter skolan. Saknar henne så himla mycket! Våra lektioner, raster allting! Träffar henne inte så ofta nrä hon går en annan linje med andra lektionstider.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0