they say good things take time

Jobbig morgon med bussarna.. Vilken nyhet eller hur? Var i tid så behövde inte springa som jag alltid annars får göra. Men det är så jobbigt ljus där det står vilken buss det är och imorse var, eller trodde då, helt säker på att det var min. Men när jag gick in så var det lite väl mycket folk och insåg då att det var fel.. Och bussarna åker efter varandra så har man stannat en buss är det den man får ta.. Men han ändå till 5 över tror jag, jag var i klassrummet. Så då var det film, läraren märkte inte ens att jag kom försent. hähä! Sen efter filmer var det prov. Har aldrig gjort ett sånt lätt prov! Kan typ säga lätt att jag har alla rätt! Men det var skönt. Gjorde min dag litegrann. Sen efter skolan drog jag och biffa! Jobbigt för hade verkligen ingen lust, men tänkte mycket på hur jag vill se ut i sommar så då pallra jag mig ner dit. Sen gick jag till farmor och hälsa på lite. Trevligt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0