när det blev som det blev när det inte blev som det skulle

Hade värsta bra planeringen idag! Skola, gym, ta in hästarna, laga mat, åka till nyrk med US grejer, göra läxa och sen smörja mina grejer. Men det vart inte riktigt så.. Det gick bra tills efter ta in hästarna. Då när jag skulle laga mat så fanns det inget mjöl.. Skulle göra ungspankaka så ringde pappa om han kunde köpa på vägen hem. Det skulle han. Så jag vänta, och vänta, och vänta och till slut kom han vid halv sju.. Så dår var redan nyrkbesöket struket. Sen tog det ett tag innan maten vart klar så strö smörja grejerna också. Sen skulle jag vara duktig och göra läxan. Men det visade sig att jag hade sparat mitt arbete i fel format och det gick inte att ändra. Har skrivit nästan allt i skolan och skicka till mig själv så jag kunde skriva klart hemma. Men det ville sig inte. Får se om jag hinner skriva klart den på en rast imorn men tror tyvärr inte att jag kommer hinna.. Har bara tiominuters raster.. Får hoppas att läraren är på bra humör imorn!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0