I got some mony in my pocket and I wanna go shopin'

Har haft två hel underbara dagar i Göteborg!! Första dan massa shopping i både nordstan och mässan! Och på det två roliga klasser att titta på! Sen idag var vi på ullared och handla upp våra sista kronor kan man säga. Hitta sjukt många småsaker, riktigt fina och bra att ha saker! Älskar allt jag köpt!

Vi börjar med allt från nordstan

Från Bik Bok, två jättesöta linnen! Har kollat in det högra innan så slog till! Den andra är lite annorlunda för det är kortare på ryggsidan och längre på framsidan. Lite coolt tyckte jag.



Från Monki, ett par kortbyxor med hög midja, tre toppar som är korta elr vad man kan säga. Alla jättefina till byxorna så kunde inte välja bort nått av dom!



Från H&M, ett par vanliga svart/grå kortbyxor



Det var allt därifrån, allt gick på tillsammans 1427 kr. Tyckte jag fick väldigt mycket för lite pengar.

Sedan går vi in på mässans inköp. Vart inte så jättemycket, men fina saker istället, fast inte dyra för det.

Lamicell schabrak från eguality line. Blir fint tävlingsschabrak tills de ändrar reglerna..



Från Börjes, en Anky väst (riktigt klipp!) och ett par strumpor. Västen kosta på ett annat ställe som jag gick förbi 1100 och jag fick den för 300, hähä!




Från Charlies, en Pikaeur softshellkavaj. Assnygg och värsta rean på! Vanligt pris 4000 och jag fick den för 1500!!



Från nått random ställe från Italien med assnygga shabrak. I Italien tar de 1000 för dom och här kosta de 450 kr! riktigt najs! Blir assnyggt till nya kavajen!




Och sist från Ullared. En hel del saker därifrån för endast 1077 kr! Ritkigt nöjd med allt!!


Lite blandat, deospray, torrschampo, balsamspray, hårinpackning, nagelfilar, läppglans, bodybutter, sminkpads


Mina älskade hörlurar <3 och en riktigt bra och efterfrågd mobilhållare elr vad man kan kalla det att ha när jag tränar.




Väldigt fin bikini!



Två tubtoppar, och två 7-pack strumpor som det står dagarna på.



Piké att rida i och häftiga ridhandskar. Med faktiskt väldigt bra grepp!



Söt överdel.



Fotlänk och halsband.




Och så på en skoaffär utanför ullared fick jag mina älskade conversskor! Älskar dom!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0