hungernöd

Vart så jävla hungrig igår när jag skulle sova. Men hade borstat tänderna och orkade inte gå upp ur sängen.. Så fick stå ut och hoppas på att jag kunde somna snart. Men det tog ett tag.. Hade tänkt att typ sova värsta länge men vakna tio i 8 och kunde inte somna om för var både kissnödig och hungrig. Misslyckat tycker jag faktiskt. Men snart äre frukost, mums! Ska försöka att åka in och träna lite idag, bara jag kan få stjuts för det går typ inga bussar på söndagar. Och så ska syster och jag ut i skogen för en liten mystur. Tänkte också ta en promenad efter frukosten sen. Men får se. Det är så äcklgt i skogen nu..

The impossible just take a little longer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0