håll om mig

Väldigt mysig morgon idag då. Sov till halv tio och snoza till hel. Gick upp och gjorde frukost och sen kolla på en film. Håll om mig, hette den. Handlar om fyra tonåringar som har det jobbigt hemma så sker ett övergrepp på en av dom vilket inte gjorde det bättre. Så man kan säga att den handlar om mobbning. Önskar att skolor kunde visa sånna här filmer i skolan istället för massa annat skit. Då kanske några lär sig. För den här var riktigt bra. Fast jag tycker alla sånna här filmer är bra i för sig.
Hade tänkt att köra på en lite springrunda imorse också men vädret sa till mig att stanna inne så det gjorde jag. Blir hoppträning senare och sen ikväll fest!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0