galen tjej idag

Herregud, har inte varit så trött som jag var idag på länge. Verkligen asgarva åt ALLT! Astråkiga grejer. Man hade kunnat säga vad som helst och jag hade skrattat.. Sen på sista lektionen ville jag bara sova. Blev iallafall hämtad av syster när jag slutat så åkte vi in till stan för att kolla en grej. Sen hade jag världens beslutsånget om jag skulle träna eller inte, men lyckades övertala mig efter ett tag. Sen när jag höll på att byta om kom jag på att jag inte hade nån toffs till håret. Vart deprimerad och bestämmde mig för att gå lite iallfall. Men de var sjukt irriterande, dumma hår! Och klumpig som jag är rev jag ner mobilen på rullbandet så det eka i hela gymmet. Bra Amanda! Så det vart så, lite är bättre än inget idag. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0