Det är så logiskt alla fattar utom du, du har inte en aning att jag tänker på dig precis just nu

Blev lite övningskörning och träning idag. Var bäst när jag körde! men astrött när jag träna. Orka ingenting! Skulle springa en haltimme men fick världens håll efter 10 min.. Så gick 10 min och sprang 20 min sen. Men hade ingen ork alls! Var tvungen att stanna när det var 2,5 minuter kvar och gå och sätta mig nånstans, annars hade jag ramlat ihop! Hatar när man stannar och är helt slut så blir det som svart för ögonen och man måste sätta sig ner annars svimmar man eller nått! Men vila nån minut och gick på igen och sprang de sista 3 minuterna. Hade bestämmt mig att jag skulle springa 30 minuter. Inte mindre och inte mer!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0