lite roligt

Gjorde ett test bara för kul på en sida för att kolla vilken träningsform som passar en och lite mer. Brukar inte stämma så bra och det jag kör med funkar bra, men gjorde det som sagt bara för kul. Och resultatet blev läskigt likt mig! Verkligen allting stämmer in! 

såhär blev mitt resultat



Verkligen allting stämmer! Jag ställer alltid höga krav på mig själv och har väldigt hög självdisciplin. Jag gör alltid allting väldigt nogrannt och gillar när det finns struktur. Jag föredrar att träna ensam, jag tränar efter ett program, som jag själv gjort och följer mina resultat. Många övningar gör jag själv på golvet, fast på gymmet. Jag tränar egentligen bäst på eftermiddagen, tränar ofta bara på morgonen för jag tycker det är skönt att ha den gjord. Långdistanslöpning är jag så det bara skriker om det, kan lätt tänka mig att cykla långa turer och karate och sånt är skitkul! Styrketränar med vikter som jag skulle kunna göra lika enkelt hemma som på gymmet. Strechningen fattar jag inte riktigt, men det gör jag iallafall.. haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0