dan före dan före doppardan

Denna dag har bestått av en hel del julmys. Men som vanligt på lördag gymmet på morgonen och mitt älskade benpass. Gick riktigt bra idag! Sen när jag blev hämtad också mamms, syster och jag och gjorde lite ärenden. Grangården, biltema och maxi. Vi handla massa mysiga julsaker. Så när vi kom hem gjorde vi lite utav ett julbord. Så mysigt var det, men som vanligt så gör man alltid för mycket till julborden. Vart typ över hälften kvar känns det som.. Men gott var det! Sen var jag en sån duktig flicka att jag fixa iordning allting själv efter vi ätit. Plocka ur diskmaskin, plocka undan en miljon tallrikar från bordet, la mat i burkar och in i kylslåpet, diska och torka, ja, allt. Sen ut i stallet. Hjälpte mamma och Annie lite som skulle ut och rida. In igen och hjälpte pappa med att bära upp en stor klumpig byrålåda till övervåningen och ner med julsaker. Så nu på kvällen har det pyntats, även granen. Julstämning på hög nivå! Städa och damma av mitt rum ordentligt så nu blänker det så fint! Har även pluggat lite mer teori idag. Känns som jag kan det mesta på Fas A nu iallafall. På det sista jag gjorde nu ikväll kolla jag inget i boken och klara det. Men nu är mina prov slut så måste köpa mer nästa vecka. 

Lite blandade bilder jag tog nyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0