you got to learn to live your life

Har inget direkt att göra ikväll så har suttit och läst en del på hur man skaffar visum till Thailand. Skulle verkligen vara så himla roligt att flytta dit! Så ska verkligen försöka!! Lite krongligt låter det, men inte omöjligt eller så svårt att jag inte kan fixa det. Jag kommer skaffa ett affärsvisum så jag kan jobba och försörja mig. Men vad jag har förstått måste jag ha fixat ett jobb innan man flyttar dit i så fall. Men det ska jag nog klara av. Om jag åker dit nästa sommar, vilket typ redan är bestämmt att jag ska, så tänkte jag fråga runt lite med dom som bor där om det är svårt för mig att få ett jobb. Det stog ju på många ställen att de behöver personal, t ex. på hotell, resturanger osv. och det borde ju inte vara omöjligt, då jag kan engelska så bra (jämfört med dom). Men det finns fortfarande mycket jag måste ta reda på och det är låång tid kvar tills dess, så jag hinner!

Tänk om lilla jag faktiskt skulle kunna flytta till Thailand, det skulle jag inte ha något emot! Det finns många som vill flytta till London, har varit där 2 gånger, men fick inte alls samma känsla där som jag fick i Thailand. Men nånstans tänker jag flytta i alla fall. Vill se världen, man hinner inte se så mycket på bara 2 veckors semester. Jag skulle vilja hjälpa andra i andra länder. Jag vill få ut så mycket som möjligt i livet. Jobba i Sverige har jag gott om tid för senare!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0