varning för lite långt inlägg som kan innehålla spår av felstavningar

Gud vad jag älskar torsdagara! Sovmorgon, två asbra lektioner och sen slut! Varannan vecka har vi studieråd, idag var det i typ 5 minuter max. Sen efter skolan handla vi till imorn. Har vart en hel den strul med den här nollningen. Det börja skitbra men sen vart det krongligt, men nu verkar det bli bra i alla fall. Sen efter vi handlat så käka jag, kiki, klara och sahar lite. Var sjuuukt hungrig, hade inte ätit nått och klockan var 3. Så det var gott. Sen efter det blev det ett pass på gymmet, gött!, ochs en hem. Hade även turen på min sida idag! Var lite stressad av nån anledning så glömde alla mina böcker i skolan. Har egentligen bara läxa i psykologin men ville ändå ha med engelskan och svenskan. Men chansade på att skolan skulle va öppen efter jag tränat vid 5. Så när jag kom så var det en som skulle ut ur skolan precis när jag kom så jag hann ta dörren! Glad! För kolla dörren sen när jag gick ut och den var låst så man inte kom in. Vilken känsla, haha! Gud måste ha velat att jag skulle få mina böcker! Så nu är jag klar med engelskan och pluggat en del på psykologin. Känns bra. Börjar inte förens 20 i 1 imorn heller, men ska dit tidigare för att jobba med svenskan.

vart lite långt inlägg där, sånt händer!

min tatuering är för övrigt helt läkt nu och blir lika glad varje gång jag tittar på den. För er som undra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0