tävling dag 1

haha, jaa, vad ska man säga..? Idag hade Fiona en av sina "jag struntar i att du sitter där och säger åt mig vad jag ska göra för jag gillar att springa väldigt fort och bestämma själv" dagar. Så hon var helt galen! Helt okontrollerbar! Men man kan ju inget annat än att skratta åt henne.. Så hon rev ett hinder och så råka jag rida förbi ett, glömde det, men kom på det direkt så jag la bara en volt. Tur jag hade rivit, annars hade jag hatat mig själv.. Fiona förstör mitt fokus lite grann när hon är sådär galen. Jag måste koncentrera mig så mycket på att försöka få kontakt med henne och bromsa så jag glömmer det andra lite. Men jag tar nya tag tills imorn och hoppas att hon är lugnare!




haha, såhär höll hon på hela tiden! bara slängde med huvudet och förstörde mina distanser!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0